Hekim Haber.com

Yeşil çay kalp krizi riskini azaltıyor
Cumartesi, 19.07.2008, 05:55am (GMT)

Yunanistanlı araştırmacıların yaptığı bir araştırma, günde içilen birkaç fincan yeşil çayın kalp krizi riskini azalttığını ortaya çıkardı.